    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: multikino - zagrzali mnie
    Date: Thu, 17 Aug 2006 08:54:54 +0000 (UTC)
    Sender: m...@a...atcom.net.pl

    On 2006-08-17, kam <#k...@w...pl#> wrote:

    > tak
    > bo takie są ogólnie panujące zwyczaje

    Czy jeśli ogólnie panującym zwyczajem jest, że za brak spłaty KK w
    terminie pobierane są kary umowne, jeśli ogólnie panującym zwyczajem
    jest, że sprawa w sądzie trwa średnio (strzelam) 6 lat, jeśli ogólnie
    panującym zwyczajem jest, że deweloperowi, który miał wybudować
    mieszkanie za 2 lata, a nie wybudował możesz naskoczyć itp, itd, to ci
    wszyscy praktujący te ogólnie panujące zwyczaje mają do nich prawo?

    Jaka jest podstawa prawna na ten ogólnie panujący zwyczaj?

    Renata