  • Data: 2006-08-17 07:08:20
    Temat: Re: multikino - zagrzali mnie
    Od: Sebcio <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    Alek napisał(a):

    > No więc kupując bilet zapłaciłaś za wyświetlenie ci filmu. Wyświetlili? No
    > to wykonali umowę. Przy okazji dostałaś gratis porcję reklam, nie podoba
    > się - nie oglądaj ich. Jeśli powszechnie przyjętą praktyką jest puszczanie
    > reklam przed filmami to idąc do kina godzisz się z tym. Podobnie jak
    > oglądając tv nie możesz mieć pretencji o to, że co jakiś czas jest blok
    > reklam.

    Idąc tym tokiem rozumowania można uznać, że nie możesz mieć pretensji o
    to, że co jakiś czas w skrzynce znajdujesz masę reklamówek i ofert. Nie
    możesz mieć też pretensji, że co jakiś czas w poczcie elektronicznej
    ląduje Ci spam. Przykłady można mnożyć.

    Puszczanie reklam przed seansem nie jest praktyką powszechnie przyjętą,
    lecz powszechnie narzuconą. Co do dyskusji nt. kinopleksów/multikin
    warto pamiętać, że w chwili obecnej dominują one na rynku - masa kin
    jakie znamy sprzed lat w chwili obecnej nie istnieje. Z tego właśnie
    powodu kinopleksy/multikina występują na swój sposób jako podmiot
    dominujący na rynku tego rodzaju usług.

    Nie mam nic do reklam przed seansem - niech tylko nie zawierają się w
    czasie seansu za który się płaci. W przeciwieństwie bowiem do portali
    internetowych, gdzie masa reklam jest kosztem jaki uzyskuje się w zamian
    za bezpłatne korzystanie z zasobów serwisu, klient kina płaci za seans i
    płaci niemałe pieniądze.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio