  • Data: 2006-08-16 06:12:44
    Temat: Re: multikino - zagrzali mnie
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:hmjar3-ope.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > niech (b)
    > wprowadzą do oferty jedzenie. Bo w póki co to co proponują jest mało
    > spożywcze. O napojach już nie wspomnę, bo nie ma czego wspominać.

    kino jest od ogladania filmow nie od jedzenia, do sprzedazy wprowadzone sa
    przekaski, kazdy czlowiek jest w stanie wysiedziec 1,5 godziny bez picia i
    ruszania szczeka, to co daja to dodatek do seansu a nie jego czesc

    > Poza tym takie szykany nie są na dłuższą metę korzystne. Może zarobią
    > parę złotych na tym syfie udającym żywność, ale stracą znacznie więcej
    > na ludziach, którzy do kina nie przyjdą, bo się wkurzą.

    nic z tego, ludzie nie chodza do kina tylko z jednego powodu, cen biletow,
    jesli ktos nie przyjdzie z tego powodu, to beda to jednostki, inni beda
    "przemycac" jedzenie i picie w plecakach, ot taka nasza przekorna natura,
    reszta bedzie kupowac to co jest w kinie bo im to wisi