  • Data: 2006-08-16 04:31:41
    Temat: Re: multikino - zagrzali mnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Szerszen wrote:

    > ciekawe jak moze szelescic kartonowe pudelko?
    > bo przewaznie w pudelkach sprzedawane jest jedzenie w multipleksach

    W pudełkach to dają prażoną kukurydzę. Ale to raczej ekologiczny
    styropian, a nie jedzenie.

    > a co to instytucja harytatywna???

    Jaka?

    > po to ktos wsadza niewaska kase w takie multipleksy aby wyciagac z nich
    > kase, nie widze w tym nic dziwnego

    Ja też. Ale to nie ja wyciągam argumenty "porządkowe".

    To po pierwsze.

    Poza tym jeśli chcą zarabiać na jedzeniu, to (a) niech stosowny zapis
    znajdzie się w umowie udostępnianej PRZED jej zawarciem i niech (b)
    wprowadzą do oferty jedzenie. Bo w póki co to co proponują jest mało
    spożywcze. O napojach już nie wspomnę, bo nie ma czego wspominać.

    Poza tym takie szykany nie są na dłuższą metę korzystne. Może zarobią
    parę złotych na tym syfie udającym żywność, ale stracą znacznie więcej
    na ludziach, którzy do kina nie przyjdą, bo się wkurzą.

    W dzisiejszych czasach dobry projektor czy plazmówka stają się coraz
    lepiej osiągalne, a i dźwięk u przeciętnego amatora dobrej muzyki da
    lepsze efekty, niż kino sprzed choćby kilkunastu lat. I bez gównianych
    reklam, którymi kina katują wszystkich przed seansem (i to raczej nie za
    darmo).