  • Data: 2006-08-15 13:37:53
    Temat: Re: multikino - zagrzali mnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Filip Ozimek wrote:

    > Doczytaj mój post jeszcze raz, powoli. Nie piszę o tym, iż
    > spożywanie przeze mnie powoduje niemożność oglądania w kinie, tylko
    > sposób w jaki to robią pozostali. Czy już rozumiesz? Dodatkowo, cześć

    Wiesz, argumentując w ten sposób "bo pozostali..." można by wprowadzić
    obowiązkowe zatyczki dla widzów - w końcu niektórzy mogą pierdzeć.

    > produktów jest pakowane w szereszczące opakowanie. Jeśli Tobie nie

    Szeleszczące raczej. Owszem. Zwłaszcza to "jedzenie" sprzedawane w
    kinach i którego personel nigdy czepiać się nie będzie (bo trzeba być
    naiwnym żeby sądzić, że im chodzi o porządek... im chodzi tylko i
    wyłącznie o kasę).

    > przeszkadza głośne siorbanie, szereszczenie opakowaniem od czipsów nie

    Przeszkadza mi kaleczenie języka przez pół-analfabetów.

    A co do płatków ziemniaczanych, to właśnie dlatego jeśli miałbym coś
    przekąsić w kinie, to wolałbym przynieść własną kanapkę zawiniętą w
    miękką folię.