  • Data: 2007-02-04 19:20:17
    Temat: Re: możliwości adwokata
    Od: "mirekk" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolga" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:eq56ok$hdu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > czy strona pozwana, która przegrała sprawę może zasądzone odszkodowanie
    > przelać na konto mojego pełnomocnika? A ten z kolei może mnie o tym fakcie
    > nie poinformować oraz czy pełnomocnik może przetrzymywać moje pieniądze.
    > Czy
    > strona pozwana może na mnie napisać skargę do sądu z wnioskiem o
    > obciążenie
    > mnie kosztami komorniczymi?

    Kiedyś wygrałem sprawę cywilną o 30 000 pln, wystawiłem pełnomocnictwo
    adwokatowi do prowadzenia wszystkich czynności związanych z tą sprawą. Poza
    moimi plecami adwokat wysłał pismo do komornika i skutecznie egzekwował
    zasądzoną kwotę, którą kazał przelać na swoje konto i tyle widziałem
    pieniądze.

    pzdr mk