  • Data: 2004-05-31 06:17:45
    Temat: Re: mobing_komputerowy
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomb" <f...@n...fbi.gov> napisał w wiadomości
    news:c9cvj2$bk1$1@helios.nd.e-wro.pl...
    > Oddzielna sprawa to to, że podajesz za dużo informacji o sobie w
    publicznych
    > miejscach. To Twój pierwszy post, a ja już znam Twoje imię i nazwisko, dwa
    > adresy e-mail, wiem, że mieszkasz w Warszawie i jesteś podłączona przez
    > AsterCity. W książce telefonicznej pewnie bym znalazł telefon i adres.

    Nie mozna z tego powodu, Przedmowczyni, traktowac
    jako winnej tego, ze jakis maniak ja sobie
    upatrzyl.
    Bo gdyby tak bylo, to wkrotce powinjismy
    chyba wszyscy chodzic w kominiarkach na ulicy.
    Ktos kto narusza czyajas prywatnosc z pewnoscia
    nie jest bez winy. Normalnie jest to SPAM.
    Ale zdaje sie, ze nasz ustawodawca inaczej pojmuje
    SPAM.

    > Dodatkowo wiem, ile mniej więcej masz lat, gdzie pracujesz (adres,
    > telefony), widziałem zdjęcia dwóch członków Twojej rodziny (syn+córka?),
    > obejrzałem stronę o Andaluzji, wiem jak się nazywa administrator sieci
    > komputerowej w Twoim miejscu pracy.
    >
    > Mówiąc krótko: usuń z Sieci te dane, które nie są potrzebne innym i
    zachowuj
    > większą anonimowość w przyszłości.

    Co innego umieszczenie swoich danych
    a co innego zgoda na ich przetwarzanie.
    Nie mozna nikogo winic za udostepnianie swoich
    danych. Winic nalezy tych, ktorzy wykorzystuja je
    niezgodnie z wola ich wlasciciela.

    Niedlugo dojdziemy do sytuacji, ze wlamywacz
    jest niewinny a winna jest ofiara, ktora
    "pozwolila" sie napasc.

    WOJSAL