  • Data: 2004-11-27 22:31:19
    Temat: Re: mobbing
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:coaog9$b31$1@news.dialog.net.pl...

    > A dobre buty są o wiele kosztowniejsze niż trampki.
    > W czym wolisz chodzić?

    A ty wydałbyś ostatnie pieniądze na baaardzo dobre buty za 1000zł a potem
    pożyczał pieniądze na chleb? Jeśli stać mnie tylko na trampki to chodzę w
    trampkach.

    > jak w Polsce nie będzie zbyt dużego kłopotu ze znalezieniem
    > nowego zajęcia to pogadamy o ograniczeniu kodeksowych praw pracowników

    No to sobie poczekamy... Mylisz skutki i przyczyny.

    > A kto zdecyduje, które są zbędne? Może pracodawcy? (ROTFL)

    Nie. Ustawy uchwalają politycy.

    > Chcesz zabronić ludziom prawa do swobody zrzeszania się?
    > O cholera, teraz to już wiem jakie masz ciągoty...

    Absolutnie nie! Niech się zrzesza kto chce. Jednak uważam, że w obecnym
    stanie prawnym i faktycznym ROLA związków zawodowych jest szodliwa dla
    przedsiębiorstw i w oststecznym rachunku dla samych pracownków. Prawem
    kaduka wchodzą one w kompetencje zarządów a nawet właścicieli firm a
    skutki tego są opłakane.

    > 2. Czym różni się pracownik zatrudniony przez ZZ i pobierający pensję z
    kasy
    > zasilanej składkami dobrowolnych jego członków od pracownika
    zatrudnionego

    Rzecz w tym, że taki związkowiec będzie twierdził, że związki zawodowe są
    pożyteczne i konieczne, ale będzie tak twierdził nie dlatego, że taki ma
    pogląd tylko dlatego, że ma z tego korzyść. A więc w dyskusji o zz nie
    bedzie obiektywny. I tylko o to mi chodziło.

    Alek