  • Data: 2004-11-27 23:03:33
    Temat: Re: mobbing
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:coavae$32e$1@atlantis.news.tpi.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > A ty wydałbyś ostatnie pieniądze na baaardzo dobre buty za 1000zł a potem
    > pożyczał pieniądze na chleb? Jeśli stać mnie tylko na trampki to chodzę w
    > trampkach.
    Nie pytałem na jakie obuwie Cię stać, tylko w jakim wolisz chodzić.

    > No to sobie poczekamy... Mylisz skutki i przyczyny.
    Nie sądzę.

    > Nie. Ustawy uchwalają politycy.
    Wiem. To była taka drobna kpina, której nie zauważyłeś pomimo, że
    zaznaczyłem ją akronimem. ;)

    > Absolutnie nie!
    Całe szczęście...
    Choć nie do końca wierzę.

    > Jednak uważam, że w obecnym
    > stanie prawnym i faktycznym ROLA związków zawodowych jest szodliwa dla
    > przedsiębiorstw i w oststecznym rachunku dla samych pracownków.
    Masz prawo do własnych opinii.
    Ale - dla zasady - może by spytać tych pracowników czy są tego samego zdania
    i czy chcą usunięcia szkodzącego im prawa.
    No chyba, że Ty wiesz lepiej.

    > Prawem
    > kaduka wchodzą one w kompetencje zarządów a nawet właścicieli firm a
    > skutki tego są opłakane.
    To już brednie. ZZ realizują przyznane im ustawowo uprawnienia i tyle.
    Równie dobrze można twierdzić, że zarządy i właściciele realizują swe cele
    prawem kaduka.

    > Rzecz w tym, że taki związkowiec będzie twierdził, że związki zawodowe są
    > pożyteczne i konieczne, ale będzie tak twierdził nie dlatego, że taki ma
    > pogląd tylko dlatego, że ma z tego korzyść. A więc w dyskusji o zz nie
    > bedzie obiektywny. I tylko o to mi chodziło.
    A tzw. przedsiębiorca będzie twierdził, że istnienie KP i ZZ jest szkodliwe
    nie dlatego, że ma taki pogląd tylko dlatego, że z ich likwidacji odniósłby
    korzyść. A więc w dyskusji o KP i ZZ nie będzie obiektywny. I o to mi
    chodzi.

    Jotte