    From: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mobbing
    Date: Wed, 14 Feb 2007 12:59:23 +0100

    > Dzisiaj z mediów dowiedziałem sie że matoły ktore nie umieją dodawać mają
    > "dyskalkulię" ;-)))

    Sa jeszcze dzieci, ktore cierpia na zespol zlosliwego wykrzywienia ryja i
    chroniczne wizualne skretynienie cyferblatu. Dodaj do tego schorzenie
    dysfoniczne reaktywne, wystepujace w przypadku jakichkolwiek pytan o wiedze
    ... oraz moje ulubione: dysfunkcyjne gromadne podpieranie scian z elementami
    wzmozonego wydzielania sluzu i koniecznoscia czestego plwania.

    Ale jak to sie ma do "mobbingu"? Ja bym sie zastanowil nad pomowieniem.
    Skoro owa pani odczula w bezposredni sposob efekty, to znaczy ze ktos je
    wywolal. Jezeli ktos z kierownictwa rzucil na nia pomowienie, ze jest osoba
    nieuczciwa - nawet w formie pytania - to przeciez chyba licza sie efekty,
    nie? A nawet jezeli dyrektor nakazal kontrole a kierownik wysnul z tego, ze
    "Kowalska CHYBA jest nieuczciwa, bo..." - i tak to poszlo dalej, to nalezy
    dojsc, czy to kierownik powiedzial i go zaskarzyc z odpowiedniego paragrafu
    ("mowa tam o utracie zaufania itd...).

    Pozdrawiam,

    Andrzej