  • Data: 2007-02-14 12:05:06
    Temat: Re: mobbing
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie mam zamiaru sie zwalnic, im chyba o to chodzi, bo psuje wizerunek
    > firmy jako jedyny pracownik biurowy z zajeciem komorniczym

    A co to takiego zajecie komornicze? Ze niby od razu jestes recydywistka? To
    Twoje prywatne zycie i nie ma prawa nikt w pracy na tej podstawie Cie
    zwalniac. Jezeli to zrobia - beda mieli ostro kolo piora w Sadzie Pracy.
    Najlepiej pojdz do prezesa i wyjasnij mu wprost, ze popelnilas nieudana
    inwestycje, wpadlas w dlug, ktory regularnie splacasz z pensji, wystarcza
    Ci, zdajesz sobie sprawe z odpowiedzialnosci, ponosisz ja i w zaden sposob
    nie ma to wplywu na Twoja uczciwosc. No i ze prosisz, zeby w razie
    przeprowadzania jakichkolwiek kontroli Twojej osoby czyniono to w taki
    sposob, zeby nie mialo to skutkow w postaci "utraty zaufania wsrod
    wspolpracownikow". Bo to, co w cudzyslowie, to juz jedna z przeslanek
    decydujacych o tym, czy jest pomowienie, czy nie.

    Pozdrawiam,

    Andrzej