  • Data: 2009-03-03 13:44:09
    Temat: Re: milicjant
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:goitji$tjf$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    > wiadomości news:gohirr$f8q$2@news.dialog.net.pl...
    > nie wiem co akurat tu napisales, bo zglasza mi komunikat o wygasnieciu
    > lub usunieciu wiadomosci

    To masz:
    wątkotwóca pyta w poście inicjującym wątek:
    <cit>
    Jak traktować byłego milicjanta?
    <cit>

    Ja odpowiadam (to jedna z najwcześniejszych odpowiedzi):
    <cit>
    Tak samo jak obecnego czy byłego policjanta - z dużą rezerwą, a potem - jak
    się okaże.
    <cit>

    > zreszta w twoich slowach
    > jest wewnetrzna sprzecznosc, bo albo po postepowaniu, albo funkcja jaka
    > pelni determinuje to kim byl
    Po prostu wstępując do takiej akurat formacji w określonych realiach można -
    mając choćby pobieżną wiedzę z zakresu naszej historii najnowszej - z
    prawdopodobieństwem bliskim pewności założyć co musiał w niej robić. Zaś
    wstępując dobrowolnie z góry godził się na wykonywanie takich czynności.
    Rezerwa, o której pisałem to własnie nie wrzucanie a automatu do przegródki,
    bo a nuż się rodzynek jaki wyjatkowy trafi.

    --
    Jotte