  • Data: 2004-05-10 11:27:49
    Temat: Re: mieszkanie w bloku - sąsiedzi zakłócający spokój
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Narzyński napisał:
    > Witam.
    >
    > Nie wiem już, co robić: otóż sąsiedzi kupili sobie pianino.
    > Uczą grać swojego 6-letniego syna. Problem polega na tym, że niemal
    > codziennie chłopak zaczyna grać około 6:30 i od razu stawia całą moją
    > rodzinę na nogi. Nie sposób tego znieść. Grzeczne rozmowy z sąsiadami nic
    > nie dały, bo twierdzą że od 6 rano, to "wolnoć Tomku w swoim domku".

    to prawda od 6 do 22 może grać. Jako że to małe dziecko gra albo mu
    powiedz ze wsciekloscia zeby gral od conajmniej X(tu wstaw godzine) albo
    polamiesz mu palce i nigdy juz nie zagra. Dzieciak sie wystraszy i
    bedzie sie ciebie sluchal. Powiedz mu zeby lepiej nie mowil rodzicom.
    To chyba jedyny sposób na gnojka. No chyba zebys poprosił żonę by
    zabrała 2 letnie dziecko gdzies a ty w tym czasie o 6.00 (czyli pół
    godziny przed nim) zacznij stukać młotkiem, sluchac glosno muzyki,
    ogolnie zrobic hałas i tak podręczyc conajmniej do 7
    pozdrawiam
    --
    Janek Bohatyrowicz