  • Data: 2007-05-23 13:09:09
    Temat: Re: mieszkanie w autobusie
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No więc na tzw. zachodzie (a w Stanach to już bardzo) właśnie się
    > przeprowadza. Bo zmiana pracy, bo spadek dochodów (więc gorsza dzielnica),
    > bo
    > wzrost dochodów (więc lepsza dzielnica), statystycznie znacznie częściej
    > niż
    > u nas.

    no bo w USA pieniądz jest bogiem i ludzie dlań zeszmacą się tak głęboko jak
    tego pieniądz będzie wymagał.
    jeżeli o mnie chodzi to społeczeństwo, mentalność i styl życia USA są mi tak
    obce jak zagadnienia fitosocjologii atlantyku.
    Ponadto uważam społeczeństwo amerykańske za stado bezmózgich maszyn żeby nie
    użyć słów powszechnie uznanych za obelżywe, ale to moja prywatna opinia.
    Moim bogiem jest święty spokój i z racji takiego wyznania, przeprowadzki ze
    zmianami otoczenia co 5 lat nie wchodzą w grę. Postępuję zupełnie odwrotnie
    niz Amerykanie: dobieram pracę do miejsca gdzie mieszkam, mam przyjaciół i
    przyjazne otoczenie a nie odwrotnie.
    --
    Jackare