  • Data: 2007-05-23 13:50:50
    Temat: Re: mieszkanie w autobusie
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, i jeszcze Murzynów biją.

    Pewnie biją, ale to ich Murzyni więc nic mi do tego

    > Cywilizacja zachodnia ogółem, jak widzę, też.

    Jeżeli taka jaką się teraz lansuje to jak najbardziej obca. Wolę wschodnią
    mentalność.

    > To się jakoś leczy?

    Nie wiem na razie nie boli

    > (Niech zgadnę: ale w Stanach to nie byłeś?)

    Nie byłem z tego samego powodu z którego inni nie chcą pojechać do Rosji:
    nie chcę i jest to mój świadomy wybór. Są też inne powody:
    2. nie lubię latać samolotem
    3. nie chcę.

    > ale pamiętaj, że na drugim
    > biegunie są mieszkańcy post-pegeerowskich wiosek, którzy wolą żyć z
    > socjalu
    > niż ruszyć tyłek choćby do najbliższego miasteczka.

    ich wybór - ich życie. To prawo do szczęścia. Jeżeli są szczęśliwi - niech
    sobie żyją. Czasem im zazdroszczę: spokój, czas, rytm życia wyznaczają pory
    roku, bez stresu i wyścigu szczurów.
    --
    Jackare