  • Data: 2005-09-13 10:52:31
    Temat: Re: mieszkanie spółdzielczo własnosciowe
    Od: "Iwona Z." <i...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "the.one" <t...@g...xx> napisał w wiadomości
    news:dg68kk$8sf$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "hyhol" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jesli bedzie wlasnosciowe to bedzie Twoich rodzicow, a nie spoldzielni jak
    jest
    > teraz. Natomiast jesli pozostanie lokatorskie (rozumiem, ze teraz tak
    jest) to
    > nie jest dziedziczone. Dziedziczony jest tylko wklad mieszkaniowy. A prawo
    > lokatorskie do lokalu moze przejsc na Ciebie tylko jesli bedziesz u
    rodzicow
    > zameldowany w momencie ich smierci.
    >
    > the.one

    Nie zgodzam się, chyba że się coś zmieniło, bo ja tak nie miałam...
    Byłam wymeldowana z mieszkania mojej mamy a mieszkanie (spółdzielcze, nie
    własnościowe) po śmierci ( 2002 rok) i tak przeszło na mnie i moją siostrę.
    Być może nie jest ono dziedziczone ( w rozumieniu innych uposażonych - nie
    wiem) ale dzieci i mąż mają do niego prawo.