  • Data: 2005-09-13 14:45:52
    Temat: Re: mieszkanie spółdzielczo własnosciowe
    Od: "hyhol" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "the.one" <t...@g...xx> napisał w wiadomości
    news:dg68kk$8sf$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "hyhol" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jesli bedzie wlasnosciowe to bedzie Twoich rodzicow, a nie spoldzielni jak
    jest
    > teraz. Natomiast jesli pozostanie lokatorskie (rozumiem, ze teraz tak
    jest) to
    > nie jest dziedziczone. Dziedziczony jest tylko wklad mieszkaniowy. A prawo
    > lokatorskie do lokalu moze przejsc na Ciebie tylko jesli bedziesz u
    rodzicow
    > zameldowany w momencie ich smierci.

    Jezeli go wykupia to bedzie własnosciowe spoldzielcze tylko a nie pelna
    wlasnosc.
    Ja nie mieszkam z rodzicami mam swoje mieszkanie w ktorym mieszkam z rodzina
    i jestem czlonkiem tej samej spoldzielni .Tylko nie wiem czy bede mial prawo
    dziedziczenia ewentualnie moje dzieci ,jesli bedzie to wlasnoscowe
    spoldzielcze .

    Na pelna wlasnosc na razie nie ma szans ze wzgledu na nie uregulowana sprawe
    gruntow