  • Data: 2006-05-11 14:08:39
    Temat: Re: mgr Ziobro czysci buty biznesmenom RIAA
    Od: "Opix" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:e3vfma$j6u$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > agacinka napisał(a):
    >
    > I co do tego ma ziobro? W artykule o nim ani słowa.

    ale strach ma wielkie oczy ........ziobro w konserwach ,puszkach z pasta na
    buty i w lodówce .

    żaden problem - skoro jest projekt kompatybilnosci Płatnika na inne OS to
    zacznie się wielka przesiadka narodowa na Linuxa .
    a to oznacza że zwiekszy sie tylko poziom inteligencji internautów

    od kiedy przesiadłem się na operę juz mnie zaden IE i jego nakładki nie
    interesują .własnie mam pingwina na drugim pc i sobie powoli trenuję .
    za chwilę porzucę też OE bo poczta jest zintegrowaną częścią opery
    opera chodzi mi 2X szybciej od firefoxa i 10 x szybciej od IE -do tego nie
    mam od miesiaca problemu z łatami i syfem z sieci .

    posiadanie visty przy załozeniu ze system bedzie profesjonalny przez łatanie
    jest identyczna paranoją jak kupno limuzyny z gwarancją że serwis bedzie za
    toba jeździł z klimatyzacją a jak wysiądziesz to ci wykręca koła aby się nie
    psuły -i to za słoną jak na Polskę ceną .

    RIAA -nie kradnij nie będzie problemu ....... dziadek okradał Niemca
    ,ojciec okradał komunizm syn okrada ............kapirtalizm który okradł go
    z tego co ojcu ukraść się nie udało .

    rodzinnie przesladowany przez cudzy majatek pokoleniowo .....a zaczęło się
    tak niewinnie praojciec za chrust w dybach siedział

    --