  • Data: 2006-05-11 15:11:00
    Temat: Re: mgr Ziobro czysci buty biznesmenom RIAA
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I nie widze powodow dlaczego za Bitelsow ktorzy splacili sie dawno w
    > ubieglym wieku mam placic trzy razi wiecej niz dekade temu.
    > Ze o braku klasyki nie wspomne.

    Co racja to racja. Ale ja po prostu wrocilem do winyli z rodzinnej kolekcji.
    Nie slucham muzyki klasycznej w postaci cyfrowej juz od jakichs 3 lat.
    Wspolczesne gnioty tez coraz mniej mnie interesuja... radio wystarczy.
    Wystarczy przestac kupowac, nie trzeba piracic ich na sile - bo tylko
    podkladasz sie pijawkom do ssania. A jak chca zbiorowo splajtowac, gdy
    wiekszosc sluchajacych zacznie robic tak jak ja na przyklad (pierwsze
    jaskolki juz sa - zra sie o prawa autorskie, jak piranie), to ich wola.
    Rynek to rynek. Nikt nikogo nie zmusza.

    Pozdrawiam,

    Tiger