    Subject: Re: męsko męska sprawa elektryczna
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 8 May 2018 11:45:26 +0200

    W dniu 2018-05-08 o 10:02, m pisze:

    > Po pierwsze, chcę żeby znajomy pozostał znajomym

    Więc go uświadom czym to grozi, ale nie proponuj leczenia kiły
    rzeżączką. Klejenie wtyczek do gniazdek niczego nie rozwiązuje. Jest tak
    samo szkodliwe jak stan obecny. Po pierwsze nie ma żadnej pewności, że
    klej będzie trzymał, a po drugie to takie wklejenie wtyczki uniemożliwi
    dostęp do zacisków, które jak się poluzują mogą iskrzyć i doprowadzić do
    pożaru.
    Zakładając, że właściciel biura jest ubezpieczony i dojdzie do pożaru.
    Niekoniecznie zainicjowanego od tego nieszczęsnego przedłużacza.
    Wtedy ubezpieczyciel powołuje biegłego. Jak ten wykryje taką partyzantkę
    to właściciel biura może ubezpieczyciela "pocałować w pępek", bo ten
    żadnego odszkodowania nie wypłaci.

    > więc odpada. Ale nawet
    > jakbym kiedyś przestał sobie cenić tę znajomość, to inspektor pracy ma
    > chyba coś do gadania w miejscu gdzie ktoś pracuje. A tam o ile wiem, ani
    > jednego pracownika, tylko właściciel i klienci.

    Klienci także mają prawo do bezpieczeństwa, a właściciel firmy także
    odpowiada za bezpieczeństwo swoich klientów. Ponadto jeżeli Ci zależy na
    tym znajomym to weź pod uwagę, że kiedyś może on sam zapomnieć o tym i
    ulec porażeniu.