  • Data: 2018-05-08 10:43:59
    Temat: Re: męsko męska sprawa elektryczna
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.05.2018 o 10:12, Kris pisze:

    > Dyskusja się ciągle rozwija już dwa tygodnie a zrobienie tego
    > przedłużacza to kwadrans roboty dla kogoś kto ma minimalne chiciaz
    > pojęcie o elektryce.
    Ja ktoś umie to zrobić w 5 minut, to wydaje mu się że każdy inny zrobi
    to najwyżej w kwadrans. A ja, mając jakie (bardziej jakie niż takie)
    takie pojęcie o tym, nie rezerwowałbym sobie w planie dnia mniej niż 1
    godziny na robotę i co najmniej drugie tyle na zdobycie materiałów. A i
    tak nie chciałbyś oglądać wyniku ;).

    A dyskutować chciałem nie jak naprawić, tylko jakie są aspekty prawne
    takiego stanu rzeczy.

    > Ew jak się martwisz o znajomego to zrób mu
    > prezent i za kilkanaście złotych kup nowy przedłużacz

    Nie wiem, może niedość zaakcentowałem to, że ten przedłużacz (w sensie
    gniazdka) jest wkomponowany w drewniane biurko. Wycięta jest wnęka w
    której się listwa mieści. Wszystko dizajnerskie i artystyczne. Cholera
    wie czy montowane.

    Zdecydowanie zakup nowego przedłużacza NIE rozwiązuje niczego. Na pewno
    nie będę ani kupował, ani montował, ani przeznaczał "góra 15" minut na
    rozbieranie czegokolwiek.

    p. m.