eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomeldunek w komunalnym mieszkaniuRe: meldunek w komunalnym mieszkaniu
  • Data: 2006-06-20 15:43:48
    Temat: Re: meldunek w komunalnym mieszkaniu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zbyszek ZiPi wrote:
    >> A co ma do tego administracja bloku? Medlujesz się w urzędzie gminy.
    > Widać dawno się nie meldowałeś. Na druku "zgłoszenie pobytu stałego" na
    > 2 stronie są m.in. rubryki:
    > Stwierdzam, że wyżej wymienione osoby przebywają pod wskazanym adresem -
    > podpisane przez właściciela lub najemcę lokalu oraz rubryka -
    > stwierdzam, że wyzej wymienione osoby mają prawo przebywać pod wskazanym
    > adresem - podpisane przez włąściciela (rządcę) budynku. Dlatego przy
    > zameldowaniu się trzeba uzyskać wpis od zarządcy budynku. Potem juz

    Druk jest niewłaściwy.

    Patrz: _aktualna_ ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych.

    Potrzebne jest tylko oświadczenie osoby posiadającej tytuł prawny do
    lokalu (czyli aktualnie tam mieszkającej).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1