  • Data: 2006-06-21 06:45:36
    Temat: Re: meldunek w komunalnym mieszkaniu
    Od: "Basia K" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Wczoraj udało mi się ustalić tyle, że nie ma problemu z samym meldunkiem,
    wystarczy pójśc z babcią do biura meldunkowego, żeby sie zameldować. Babcia
    musi miec przy sobie przydzial na zajmowany lokal.

    Natomiast administracja bloku swierdziła że w wypadku smierci babci, mi
    jako wnuczce nie będzie tak łatwo uzyskac prawa do lokalu. Wtedy zbiera się
    komisja z burmistrzem miasta na czele, robią rozeznanie co do mojej sytuacji
    mieszkaniowej. Nie można wtedy posiadać żadenego innego mieszkania. A ja mam
    kupiona kawalerkę spółdzielczą (36 m), mieszkamy tam w 3 osoby. I tu jest
    problem, bo myślalam że kiedys wykupię mieszkanie od babci (34 m) i będe
    mogła dwa mniejsze lokale zamienić na wieksze mieszkanie.
    Predzej wykupić się tego mieszkania nie dało, administracja wstrzymała
    ten proces. Było osiedle modernizowane, dopiero po zakończeniu prac miała
    nastąpić wycena mieszkań.

    Podobnie jest z dziećmi babci, nie mogą mieć innego mieszkania, ale w
    ich przypadku nie zbiera się ta komisja.