  • Data: 2005-08-23 10:17:36
    Temat: Re: meczenie dziecka
    Od: "chiniol" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > nabierze rozpędu ...ciekawe czy sąsiedzi wykazywaliby się zainteresowaniem
    > gdyby matka "siedziała cicho"?
    > pozdrawiam ania

    szczerze mowiac masz duzo racji w tym co mowisz, niestety

    mysle jednak ze gdy cos jest nie tak to i tak wychodzi na jaw.
    libacje matki to osobna sprawa. dzieciak jednak nie wychodzac z domu biega
    po calym domu do pozna wieczor - 24ta to normalna pora na przebiezke z
    kuchni do duzego pokoju. to samo wychodzi na jaw. najpierw zaczalem sie
    wkurzac ze jest tak glosno ale pozniej po rozmowach z sasiadami dowiedzialem
    sie wiecej i postanowilem opisac sytuacje na forum.

    Gdy zmieni sie nastawienie matki to i dziecko bedzie zadowolone i no i ja
    bede mogl normalnie spac.

    pozdrawiam