    From: "chiniol" <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: meczenie dziecka
    Date: Mon, 22 Aug 2005 11:43:13 +0200

    Tyle ze dziecko nie wychodzac na spacer biega po mieszkaniu i meczy ludzi w
    okolicy, a ja nie mam czasu na wychodzenie z cudzymi dziecmi na spacery

    Ja chce miec spokoj, ktorego nie mam a przy okazji chce pomoc dziecku ktore
    lize szybe widzac bawiace sie dzieciaki popoludniami.

    Nawet wiezniowie wychodza codziennie na przechadzke.
    Zwalanie winy na sasiadow to najlepsze podejscie. Moze zaraz mi powiesz ze
    nie powinienem sie wtracac... Polacy...