eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomandaty kredytowe PKP....:(((Re: mandaty kredytowe PKP....:(((
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!news.task.gda.pl!n
    ot-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandaty kredytowe PKP....:(((
    Date: Mon, 05 Dec 2005 13:16:01 +0100
    Organization: CI TASK http://news.task.gda.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <dn1bbo$onn$3@news.task.gda.pl>
    References: <dmreh3$p1a$1@opal.futuro.pl> <dmslsb$n8i$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dmue66$934$1@inews.gazeta.pl> <dmuop9$3g6$1@news.onet.pl>
    <dmup1u$lmk$1@inews.gazeta.pl> <dmv3n7$47j$1@news.onet.pl>
    <dmvr87$rlq$1@inews.gazeta.pl> <dmvseg$moi$1@news.onet.pl>
    <dmvt4p$f2o$1@atlantis.news.tpi.pl> <dmvu0r$r2u$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc10.ivo.ppnt.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1133785272 25335 153.19.128.10 (5 Dec 2005 12:21:12 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Dec 2005 12:21:12 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    In-Reply-To: <dmvu0r$r2u$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    X-Original-Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:347263
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > W tym momencie nie chodzi o zasadność roszczenia lub jej brak.
    > Przyjmijmy nawet, że jest ono bezsporne. Jednak faktem jest, że
    > przewoźnik nie ma żadnego dowodu, że powiadomił pasażera o jego prawach,
    > jak też, że wezwał go do zapłaty wierzytelności.

    A nie jest tak, ze przed oddaniem sprawy do sadu dzial windykacji PKP
    zadba jednak o doreczenie wezwania?
    Przeciez i tak musza to zrobic i to chyba dwukrotnie.
    A wiec jak klient nadal bedzie sie uchylal, to wysla 2 listy polecenie
    za zwrotka i powiadomienie juz bedzie.

    Przeciez jeszcze sprawa nie trafila do sadu, a wyslanie przez PKP listu
    zwyklego mozna potraktowac jako przypomnienie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1