    From: valdoozz <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandat za spożycie piwka w p=?utf-8?Q?arku?=
    Date: Tue, 28 Jun 2011 10:15:41 +0200

    W dniu 2011-06-28 00:32, Massai pisze:

    > Bardzo wątpliwe.
    > Drogi gminne też obowiązują przepisy o odpowiedniej szerokości etc.
    >
    > Jakoś nie bardzo widzę żeby na tej "drodze gminnej" można było
    > ustawić ławki - bo "sprawcy" siedzieli z tym piwem na ławce...

    Kto Ci powiedział, że siedzieli na ławce??? Czy ja tak napisałem? Chyba
    nie. Pisał o tym Robert T. w poście z dn. 23-06-2011

    > Zacznijmy od tego, ze koncepcja ukarania rowerzysty za jazdę po
    > pijanemu, gdy faktycznie złapano go siedzącego na ławce z piwem jest
    > mało realna...

    I ja nie mam o to pretensji, że ktoś kto czyta mój post próbuje sobie
    wyobrazić całe zajście. Oczywistym jest, że każdy indywidualnie, będzie
    miał inne wyobrażenie o całej sytuacji. Jedyne o co proszę, to czytaj
    uważnie to co ja piszę, a co piszą inni. To kwestia twojej wyobraźni jak
    ona zadziała.

    > Bo po prawdzie te opisy teraz ciut nie trzymają się kupy. Na razie
    > tylko ciut.

    W którym miejscu?

    > Najpierw pisałeś o ławce, alejce itp. Teraz piszesz że jednak nie
    > alejki, tylko "polana".

    Ja nigdy nie napisałem, że siedzieli na ławce!
    Pisałem o alejkach i polanie w kontekście opisu parku. Chciałem opisać
    zajście tak, aby osoba która czyta (wszystkie) posty, miała jak
    najwierniejszy opis, jak piszesz 'scenerii'. Mnie jest łatwiej, bo
    mieszkam tu od dziecka i znam ten park jak własną kieszeń. To nie wielki
    park po gliniankach. Kilka stawów, ławek, alejki spacerowe i kilka polanek.

    Pisałem, że w parku znajdują się stawy, ławki, alejki spacerowe i
    polanki ale nie napisałem, że oni pili siedząc na ławce.

    Piszecie o drogach gminnych

    Ja pisząc o alejce i polanie chciałem zaakcentować, że chłopak nie
    jechał nawet po tej alejce, ale przejechał te 5m na polanie, tak aby nie
    było wątpliwości gdzie ich zatrzymała ich policja. Gdyby miało to jakieś
    znaczenie. Czy ma? Nie wiem. Zobacz moje posty, dokładnie tak napisałem.

    Być może mój pierwszy opis jest zbyt mało szczegółowy i stąd te
    nieporozumienia. Dodatkowo popełniłem błąd podając ze mieli 2.0 promila.

    Jeszcze raz ta sama sytuacja.
    1) Park (alejki spacerowe, trawa, ławki)
    2) kończą pić piwko (znajdują się poza alejka, na trawie, nie siedzą na
    ławce) z oddali słyszą "stój, zatrzymaj się"
    3) jeden z nich wsiada na rower, ujechał może 5m. policjant go
    zatrzymuje. Drugi nawet nie wsiadł na rower.
    4) zarzut (oprócz mandatów - spożycie, śmiecenie): obydwoje- jazda
    rowerem po użyciu alkoholu. Zatrzymane PJ jednemu. Drugiemu nie, bo nie
    miał przy sobie dokumentów.

    Policjanci: kobieta i mężczyzna, wiek na wygląd ok. 22-25 lat.
    Podejrzewam, że w Policji pracują może 2,3 lata, nie więcej.

    Piszesz, że mam problemy ze zrozumienie słowa pisanego... Czytam, Twoje
    posty w uwagą wydajesz się być inteligentnym facetem (z resztą nie tylko
    Twoje - Robert T. , Gotfryd S.) Jest tu dużo "zorientowanych" ludzi.
    Naprawdę, nie wiem skąd bierze się ta agresja.

    Tak jak napisałem wcześniej, to kwestia spojrzenia i interpretacji.