  • Data: 2006-04-25 12:42:20
    Temat: Re: mandat za parkowanie
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy nie otrzymalem zadnego kwitka za wycieraczka
    > informujacego o tym ze nie oplacilem postoju, i nie pamietam czy
    parkowalem > w podanym czasie w tym miejscu ....

    Ja też już zastanawiałem się nad tym zagadnieniem. A raczej nad kosztami
    upomnienia itp. Nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi się tak:
    Zakładając moją uczciwość mogę zapłacić za postój (jeśli naprawdę tam stałem
    ponad czas zakreślony na bilecie, a "mandat" ktoś uprzejmie wyjął zza
    wycieraczki). Natomiast niby dlaczego mam płacić koszty upomnienia, skoro
    pierwsze wezwanie nie zostało mi skutecznie doręczone?
    Jak to jest?