  • Data: 2006-10-23 02:06:39
    Temat: Re: mandat i sprawa w sądzie
    Od: "Alek" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" <g...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ehg3dp$gi7$1@news.dialog.net.pl...

    > Czyli chcesz powiedzieć, że skoro pomijając nasze gdybanie wskazaliśmy
    > Ci źródło przeczące Twojej opinii, to musimy jeszcze znaleźć Ci
    > orzeczenia? Zauważ, że Ty nie podałeś żadnych źródeł potwierdzających
    > Twoją interpretację. Więc może jednak spróbuj obalić ten komentarz
    > (jakby nie było - opublikowany) wskazując prawomocne orzeczenie sądu
    > uznające w takiej sytuacji współwłaściciela winnym nie wskazania?

    To co napisałem w tej sprawie to są tylko moje prywatne
    przemyślenia. Ja nie twierdzę, że mam rację.
    Aby ewentualnie móc to skutecznie wykorzystać muszę mieć pewność, że
    mam rację, lub, że ktoś inny ma rację. Opublikowany komentarz
    jest cenny, ale niewystarczający by wygrać sprawę w sądzie.
    W tym przypadku najlepiej byłoby
    powołać się na prawomocne orzeczenie sądu. Ja o takim nie słyszałem
    (prawo to nie mój zawód ani hobby), ale być może ono istnieje.

    > Tak poza tym, w Polsce nie obowiązuje zasada precedensu, więc każdy
    > z sądów i tak może orzec po swojemu.
    > Gerard

    Zgadzam się, ale nic innego nie przychodzi mi do głowy, aby
    rozstrzygnąć tą sprawę.
    Pozdrawiam Al.