    From: Any User <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mam taki dylemat...
    Date: Sat, 26 Jul 2008 21:02:24 +0200

    > Tu chodzi tylko i wyłącznie o bezpieczeństwo. Organizator NIE MA PEWNOŚCI
    > jakie kulki przyniesie ze sobą uczestnik, wystarczy że żel wyschnie i amunicja
    > zmieni się w gumowe kule do pacyfikowania demonstracji.

    E tam bezpieczeństwo. Organizator dopełnił wszystkich procedur po swojej
    stronie (tak zakładam), więc problem bezpieczeństwa dla niego nie istnieje.

    Poza tym, odnośnie tych jakich kulek, to ja bym raczej obstawiał, że
    któremuś z tych mistrzów mogło by wpaść do głowy przywieźć sobie dla
    lepszego efektu kulki metalowe :)

    > A to że paintbal wciąga dzieciaki - nie ma sie co dziwić. Zazwyczaj dostaje
    > się 100-200 kulek, które się szybko kończą. Dziecko nie potrafi samo
    > stwierdzić kiedy powiedziec STOP.

    Jak ja byłem na paintballu, to każdy dostał po 500 na początek, a
    później było jeszcze 24000 rezerwy dla wszystkich do podziału.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com