  • Data: 2004-10-29 10:28:03
    Temat: Re: malzenstwo - pytanie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osobiście uważam, że przesadzasz. Gdybym był Twoja żoną, to dawno bym
    Cię
    > zostawił dla - nawet - głupszego, nie tak przystojnego i zamożnego jak
    Ty,
    > ale również nie tak chorobliwie zazdrosnego. Taka zazdrość wszystko
    potrafi
    > zniszczyć i zatruć życie zazdrośnika i jego bliskich.

    ja nie jestem chorobliwie zazdrosnym, tylko mam swoje zasady ktore mowia
    ze zdrady absolutnie nigdy nie mozna wybaczyc, poniewaz osoba zdradzajaca
    utwoerdza sie w przekonaniu ze nie ponosi zadnych konekwencji i predzej
    czy pozniej zrobi to ponownie.
    Natomiast co do osoby ktora dobrala sie do Twojej kobiety-zemsta, to jest
    naturalne, nie mozna prze cale zycie przyjmowac ciosow, odwracac sie i
    jescze przepraszac. Jest cos takiego jak godnosc, honor itp.

    Gdybym, ja mial podejrzenia, po prostu sprawdzam wlasnie po to bym nie byl
    chorobliwie zazdrosny. Wiec z tym swt.
    sie nie zgadzam.
    A po takim sprawzdeniu nabieram zaufania i luz. Nie widze w tym nic zlego,
    lepiej byc mile niz nie mile rozczarowanym.

    P.