    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: malzenstwo - pytanie
    Date: Tue, 12 Oct 2004 17:26:22 +0200

    > Info dla Ciebie - jestem w trakcie rozwodu.

    sam rozwod nie jest zdrada

    > I moge Ci powiedziec jedno - nie porownywalbym smierci KOGOKOLWIEK do
    seksu
    > na boku.
    > To ze moja eks pukala sie z innymi goscmi nie jest najwieksza tragedia,
    jaka
    > mnie w zyciu spotkala :)

    swiadczy tylko o tym jak ja kochales (raczej nie bardzo)*

    > Twoja chora duma przez Ciebie przemawia, chec posiadania kogos na
    wlasnosc.

    po co zeniles sie? pamietasz? "poki smierc Was nie rozlaczy", po co ta
    przysiega skoro dla
    zona nie byla tak wazna?

    *

    > Chcesz sie zakladac o uczucia ?
    > A jak sprawdzisz kto wygral ? :)

    patrz nizej

    > Przeciez to absurdalny pomysl :)
    > I co z tego, ze wiekszosc zdecyduje sie za jedna z opcji ?
    > Bede mial jakas satysfakcje albo bede musial zmienic poglady ?
    > Stare porzekadlo sie przypomina, z milionem much ......

    nie, zobaczysz ze w tym przypadku nie mowie za innych, jestem przekonany
    ze coanjniej 90 % osob ktore przezylo zdrade
    uwaza ja za cos najgorzszego zwlaszcza w malzenstwie.

    P.