  • Data: 2021-04-21 08:27:24
    Temat: Re: maly zlot
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:607f1bc3$0$560$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 20.04.2021 o 10:11, J.F. pisze:

    >Bo to z dupy wzięte. Myślałem że policja jest od ustalania stanu
    >faktyczniego. Znaczy tak naprawdę tak nie myślałem. Wszyscy wiemy że
    >są od robienia kurwy z logiki a niedorzecznicy to nawet są na takim
    >etacie;)

    No ale stan faktyczny ... z miarka maja chodzic i mierzyc odleglosci
    miedzy osobami ?
    Czy na terenie "zielencow i parkow" nie ma ograniczenia ?

    >Po prawej. Na górze.

    Calkiem po prawej, na tym drewnianym podescie?

    Malo wyrazne, i nie wiem, czy bym sie 20 osob doliczyl.

    I nie wiadomo co to za teren - a wiec co za ograniczenia.
    No i czy policja tam dotarla.

    Tak czy inaczej - kolo motorkow ludzi malo, wiec sa gdzie indziej ...

    J.