  • Data: 2004-12-28 05:46:08
    Temat: Re: malowanie włosów w gimnazjum
    Od: "PawelT" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:cqp1n8$1qk6$1@news2.ipartners.pl...
    > Czy zmiana koloru włosów przez ucznia szkoły jest
    >nielegalna?
    A czy wszystko, co legalne (niezabronione prawem, rozumiem), jest
    dopuszczalne?
    Przecież na takim właśnie myśleniu i tłumaczeniu tworzą się kolejne afery w
    tym
    kraju: "bo ja nie ostrzegałem bandytów, ja tylko sobie rozmawiałem z
    kolegami",
    "bo co to za korzyść materialna, przejechać się czyimś mercem?", i t.d.
    Ja, tak osobiście, myślę, że oprócz prawa, jest jeszcze moralność, etyka i
    obyczaj.
    Żadne prawo nie zabrania (o ile mi wiadomo) stosunku płciowego nieletnich,
    czyli
    małolaty mogą się "rżnąć" w szkole, a dyrektor może im "naskoczyć"?
    Gdzieś chyba należy postawić granicę tego co wolno, co jest wolnością, a co
    samowolą
    i anarchią. W końcu w gimnazjum powinno się uczyć własnie obyczaju, etyki i
    moralności.
    A na prawie udzielania rzetelnych rad, a nie jak robić wodę z mózgu.

    Pozdrowienia
    PawelT