  • Data: 2004-12-27 05:54:51
    Temat: Re: malowanie włosów w gimnazjum
    Od: fi5h <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik gantek napisał:
    > Witam
    >
    > Zgodnie z regulaminem gimnazjum za pomalowanie włosów obniża się ocenę
    > zachowania. Czy takie działanie jest zgodne z prawem? Uczęszczanie do
    > gimnazjum jest obowiązkowe, a jeśli jest to szkoła w małej miejscowości, to
    > muszę do niej chodzić, bo jest jedyna. Czy szkoła nie narusza prawa
    > obniżając ocenę zachowania osobie, która skończyła 16 lat i chce mieć
    > pasemka?

    mysle ze jesli regulamin szkoly mowi iz niedopuszcza sie zmiany wygladu
    w takim zakresie, i uzna sie to za naganna zmiane wygladu to jest to w
    miare rozsadne, ale nie uwazam by pasemka byly jakos hmmm zle odebrane
    wizualnie.

    Ja rozumiem ze ktos moze sobie zrobic kongo na glowie i nie pasowac tym
    do ogolnego wizerunku szkoly ale bez przesady. Jesli ktos ma ochot
    ezmienic swoj wyglad w jakims rozsadnym stopniu to tak powinno byc.

    Taki sam problem maja zapewne obecnie dziewczeta z malowaniem sie - w
    koncu w tym wieku chca ladnie wygladac i zapewne nie jedna chcial by
    jakos ladnie umalowac sie gdy wychodzi z domu a tu sratytaty w szkole
    nie mozna. Oczywiscie wyzywajacy makijaz potepiam jak najbardziej, ale
    schludny wyglad to odrebna bajka a tak wlasnie powinien wygladac uczen i
    nie ma znaczenia czy bedzie mial wlosy naturalne czy nie, lub czy
    uczennica strzeli sobie jakis tam makijaz by podkreslic swja urode -
    oczywiscie wszystko w granicach dobrego gustu i rozsadku :)

    --
    fi5h