  • Data: 2005-11-11 16:16:59
    Temat: Re: mBank - BIK ciąg dalszy
    Od: "vtec" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Szawurski <x...@x...pl> napisał(a):

    > W nawiązaniu do: http://tinyurl.com/98s5n.
    >
    > Jest tak jak mówiłem - BIK przysłał mi, że nie figuruję, natomiast
    > zignorował moje jasne żądanie o podanie, kto zastrzegał dowód o moim
    > numerze.

    No i słusznie. BIK odpowiedział czy figurujesz w bazie kredytobiorców. Tym kto
    zastrzegał Twój dowód BIK się nie zajmuje. To nie BIK jest administratorem
    bazy mig-dz, w której znajdują się informacje o zastrzezonych dowodach. BIK
    przesłał Ci odpowiedź na temat: czy jakiś bank przesłał dane o zaciągniętym
    przez Ciebie kredycie.

    > A tak poza tym z czystej ciekawości złożę zawiadomienie o popełnieniu
    > wykroczenia przez mbank, no i chyba jakiś pozew cywilny.

    A czym to ten mbank Ci tak zawinił? Czy to mbank zastrzegł Twój dowód?
    Mbank na podstawie danych uzyskanych z odpowiedniej bazy uzyskał informacje,
    że Twój dowód jest zastrzeżony i na tej podstawie odmówił otwarcia rachunku.
    Moim zdaniem zupełnie słusznie. W końcu dlaczego miałby otwierać rachunek
    klientowi, który posługuje się zastrzeżonym=zgubionym/skradzionym/nieważnym
    dowodem?

    pozdr.
    vtec