eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawolokatorzy uciekli z mieszkania zabierając klucze-prośba o radę co robić? › Re: lokatorzy uciekli z mieszkania zabierając klucze-prośba o radę co robić?
  • Data: 2007-08-25 02:34:13
    Temat: Re: lokatorzy uciekli z mieszkania zabierając klucze-prośba o radę co robić?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 25 sierpnia 2007 02:45
    (autor Tiber
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fanu44$o0a$1@news.onet.pl>):

    > Za kaskę, której nie wydali na rachunki?

    Choćby.... :D Ja przez wakacje nie płaciłem czynszu właśnie, bo by mi nie
    wystarczyło na wakacje... Niekoniecznie w Tunezji :D A teraz się będę
    martwił, żeby zapłacić zanim się spółdzielnia zdenerwuje :D

    Ale że do sąsiada od 3 lat wysyłają ponurych panów z masą czerwonych
    pieczątek i nic, to myślę, że te 2 miesiące się mi upieką :D

    --
    Wrak Tristana
    a...@e...com.pl w...@l...pl