  • Data: 2012-10-15 11:27:45
    Temat: Re: lokalne urzędniczki NIE CHCĄ realizować ustawy - co robić?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest hak właśnie - zasadniczo sprawy załatwia się pisemnie.
    > KPA dopuszcza załatwianie ustne, ale kiedy stoi za tym interes
    > strony. Jeśli chcesz wnieść "reklamację" - skargę, zażalenie
    > itede, to znaczy, że załatwienie sprawy NIE było w Twoim interesie.
    > Ergo, procedura ustna jest niewłaściwa.
    >
    > Dlatego wszyscy Ci napisali, żeby zapodawać na piśmie :)

    Problem w tym, że z tego co Katarzyna opisuje, pism też nie chcą
    przyjmować.

    A to już chyba tylko zostaje ze świadkami przychodzić. Swoją drogą - czy
    świadkowie tego że próbowało się złożyć pismo a urząd nie przyjął są
    wystarczający do podjęcia "kroków dalej"?

    Czy trzeba uderzać wyżej i uderzać w notariusza?

    p. m.