eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRadar laserowy nie spełnia przepisów! › Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <p8ar4e$lmn$1@node2.news.atman.pl>
    <5aa9410e$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8okf5$8g5$1$opajak@news.chmurka.net>
    <5aafde01$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8ruun$7f9$1@node2.news.atman.pl> <p8sqhr$5qg$3@node1.news.atman.pl>
    <p8ts7h$upv$1@node2.news.atman.pl>
    <5ab27c2d$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8tuse$rm0$2@node2.news.atman.pl>
    <5ab28a21$0$1010$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8ui7n$u5f$2@node1.news.atman.pl>
    <5ab2e163$0$989$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8vi11$qr6$1@node1.news.atman.pl>
    <5ab40fd1$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <p914p0$obr$1@node2.news.atman.pl>
    <5ab41a2b$0$990$65785112@news.neostrada.pl>
    <OUXsC.26970$fT5.20200@fx01.ams1> <p9265c$f84$2@node1.news.atman.pl>
    <5ab4dc29$0$670$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5ab4efc4$0$31359$65785112@news.neostrada.pl>
    <p92v56$hdn$3@node2.news.atman.pl>
    From: m <m...@g...com>
    Date: Fri, 23 Mar 2018 16:02:02 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <p92v56$hdn$3@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <5ab516eb$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.186.233.212
    X-Trace: 1521817323 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 677 79.186.233.212:40956
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:770336
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 23.03.2018 o 14:23, Shrek pisze:
    > W dniu 23.03.2018 o 13:15, m pisze:
    >
    >> Czyli defacto należy zrobić 6 pomiarów odległości, wziąć 5 pomiarów
    >> zmian odległości (a więc 5 pomiarów prędkości), bierzemy najmniejszy.
    >> 6*0,3 to jest niecałe 2 sekundy całości. Akceptowalne IMHO.
    >
    > Jeszcze raz napiszę w czym problem. Mierzysz odległośc od pewnego
    > określonego punktu na samochodzie (załóżmy że od przedniej szyby)
    > poruszającego się dla łatwych rachunków z okrągłą prędkością 72km/h;)
    >
    > Po 0,3 sekundy mierzysz jeszcze raz. W tym czasie samochód przebył
    > 0,3*20=6m. Więc jest bliżej i jest całkiem spora szansa, że na
    > przecięciu promienia lasera jest już nie szyba a maska. Znajdująca się
    > jakis 1m bliżej niż szyba. to 6 +1 metra. Wychodzi nie 72km/h a 75,6
    > km/h.
    > A to pod warunkiem, że w drogówce męczy się były snajper i ręka mu
    > nie drgnie. Jak drgnie, to może wyhaczyć cokolwiek - znak drogowy,
    > stodołę inny samochód albo bóg wie co. I wynik wyjdzie w najlepszym
    > razie absurdalny i zostanie odrzucony przez soft, a w najgorszym wyjdzie
    > "wiarygodny" na przykład 106 i wyskoczysz z prawka.

    Przy odpowiednio dużej liczbie pomiarów, maleje prawdopodobieństwo że
    najmniejsza zmierzona prędkość jest wyższa niż prędkość rzeczywista
    (notabene uczono mnie że wartość rzeczywista nie istnieje), zaś rośnie
    prawdopodobieństwo że najmniejsza zmierzona prędkość jest niższa niż
    prędkość rzeczywista.

    Kwestia dobrania liczby pomiarów.


    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1