    From: "MiK^" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze
    Date: Wed, 26 Aug 2009 02:11:59 -0700 (PDT)

    On 25 Sie, 13:02, "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Uzytkownik "MiK^" <m...@t...pl> napisal w
    wiadomoscinews:663e2797-d8b1-4871-8397-b840d61d2ef3@
    d4g2000yqa.googlegroups.com...
    > \
    > W mojej ocenie tlumaczenie PZU jest bzdurne i obliczone na to, ze nie
    > bedziesz dochodzil tych roszczen. Wziac kwote bezsporna, a reszte przekazac
    > firmie zajmujacej sie dochodzeniem roszczen odszkodowawczych.

    W dniu wczorajszym zdalem samochod zastepczy. Kwota jaka zaplacilem za
    tydzien uzytkowania to 1295zl. Kolejne 3tyg to juz kwota blisko 4tys
    zlotych. Nie posiadam takiego nakladu finansowego azeby pokryc tak
    wysoka kwote. Jednym slowem TU wygralo ze mna. Mimo iz wiele czytalem
    na ten temat, mimo iz otrzymalem informacje od grupowiczow zarowno na
    grupach jak i bezposrednio mailowo smiem twierdzic iz racja lezy po
    mojej stronie, jednak co z tego jesli faktury ktore sa do uregulowania
    musze pokryc ja, z wlasnej kieszeni? Przeciez kredytu nie wezme na
    potrzeby wynajmu samochodu! Glupota!

    Wpadlem jednak na pomysl i tu kolejne pytanie do grupowiczow. Co jesli
    wypozycze samochod od osoby prywatnej? Azeby utrzec nosa TU jestem w
    stanie podpisac umowe z znajomym, ktoremu zaoferuje kwote mniejsza -
    powiedzmy 1000zl tygodniowo za uzytkowanie jednego z jego samochodow.
    Sila rzeczy samochod zaproponowal sam (nienormowany czas pracy
    wyklucza dojazdy komunikacja miejska -do tego mam tez zaswiadczenie) i
    od dzis nim jezdze, jednak jak miala by sie sprawa gdybym podpisal z
    nim taka umowe, oplacil od niej podatki itp. a kwote widniejaca na
    umowie staral sie odzyskac od TU?