  • Data: 2011-09-01 07:41:09
    Temat: Re: likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (01.09.2011 09:28), autozastepcze wrote:
> [...]
    [...]
    > Danych znajomego Ci nie podam, napisze jedynie że jeździ białym
    > Ceedem. Jego auto jest stuknięte z boku i czeka na rzeczoznawcę.

    Powiedzmy że wierzę że firma jest ok, rozwija się, w ogóle wszystko
    cacy. Taki eksperyment myślowy (mocno ryzykowny). Wytłumacz mi w takim
    razie:

    - dlaczego ty, jako "autozastepcze" piszesz "z tego co wiem, to firma
    działa na terenie Śląska"? Masz jakieś wątpliwości na jakim terenie
    działasz?

    - jakim cudem, w ciągu 7 dni od rozpoczęcia działalności, daliście radę
    już mieć klienta? Przecież to trzeba mieć park maszyn, pewnie jakiś
    kredyt/leasing, zakup samochodów. To wszystko trwa. Poza tym zdobywanie
    klienta - nawet jak to jest znajomy, to przecież ludzie nie jeżdżą i nie
    stukają się namiętnie tylko po to, żeby ich znajomi mogli ich obsłużyć 7
    dni po rozpoczęciu działalności.

    - dlaczego nie podajecie podstawowych (i prawem nakazanych) danych firmy
    na Waszej stronie? Wstydzicie się? Boicie się że będą was nachodzić
    rozzłoszczeni klienci? Windykatorzy?

    - dlaczego nie ma na Waszej stronie choćby regulaminu/wzorca umowy
    wynajmu waszych samochodów? Nie macie? Wstydzicie się własnego
    regulaminu? A może jest on bardzo niekorzystny dla klientów i wolicie
    żeby ci przed podpisaniem go nie czytali?

    p. m.