  • Data: 2011-08-27 22:06:24
    Temat: Re: likwidacja szkody z OC sprawcy + auto zastepcze
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-27 22:07, autozastepcze pisze:

    > Polecam usługi firmy autozastepcze.pl - firma oferuje bezpłatnie auto zastępcze
    finansowane z OC sprawcy wypadku dla poszkodowany w wypadkach i kolizjach drogowych.
    Podstawia auto nawet już na miejsce wypadku! A co najważniejsze załatwia za
    poszkodowanego wszystkie formalności!! Z tego co wiem na razie działa na terenie
    Śląska, ale szybko się rozwija. Znajomy właśnie jeździ ich autem. Polecam!
    Ja się tylko chciałem upewnić, czy to jest ta sama firma, która potem
    przysyła dość mocno zawyżone rachunki do domu z pismem, że jednak
    ubezpieczyciel odmówił pokrycia kosztów więc wyzywają do ich pokrycia
    pod rygorem oddania sprawy do windykacji?

    --
    MZ