  • Data: 2002-09-18 08:47:55
    Temat: Re: licencjat(chyba) z prawa
    Od: Kuba vel Torki <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia 17 Sep 2002 06:09:42 +0200, r...@p...onet.pl
    cichutko powiedział o:

    >tez nie jestem pewien. Tu istnieje cos co oni zwa paralegal - osoba ktora moze
    >poswiadczyc podpis, jest radca prawnym w prostych sprawach - sad malych spraw -
    >w Polsce dawne kolegium i takie tam. Adwokat w normalnej sprawie musi byc
    >magistrem i miec dodatkowa praktyke i egzaminy. Ale jesli szukam kogos do
    >reprezentacji w sprawie mandatu wartego $50 - adwokat jest za drogi.

    Wywiedz się w dziekanacie wydzialu prawa Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w
    Wa-wie.
    telefon (022) 8479037, ale jeszcze możesz sprawdzić w informacji telef.
    Na pewno mają magisterskie, ale może też jest licencjat.
    BTW. to licencjat z tego co się orientuje jest tytułem zawodowym,
    przyznawanym po 6 semestrach i obronie pracy licencjackiej.

    pozdrawiam
    Kuba