  • Data: 2003-12-16 18:29:00
    Temat: Re: licencja OEM a używany komputer
    Od: kyniu <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Arek napisał:

    > A kto mówił o aktywacji. Kupiłem produkt i chcę go używać.

    A poza tym ciekawe gdzie kupisz LEGALNY produkt M$ bez certyfikatu chyba
    ze na gieldzie od "oficjalnego dystrybutora" w promocji spod stolika za
    1/10 ceny :)

    > Jeśli M$ mi go nie pozwala używać to idę do sądu i puszczam go z torbami.

    jak narazie jestes w gronie nie licznyh lub nawet jedyny i dziwie sie co
    tu robisz zamiast biec do sadu skladac pozew :)
    Wykorzystaj to masz jedyna i nie powtarzalna szanse zostac jednym z
    najbogatszych jezeli nie najbogatszym czlowiekiem na ziemi :)

    > Proste jak drut, pytanie kiedy ludzie się tego nauczą i przestaną zachowywać się
    jak niewolnicy M$ ?

    Wcale nie sa niewolnikami istnija przeciez alterntywy z tego rowniez
    darmowe i o wiele lepsze wiec NIE CHCESZ NIE UZYWAJ

    > Bzdura. Będę używał ją LEGALNIE.

    Juz widze jak sie tlumaczysz przed np BSA ze przecie to jest legalne i
    nie macie prawa mi tego skonfiskowac :)