    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalny soft
    Date: Sat, 08 May 2004 11:37:44 +0200

    Użytkownik Markus-LCA napisał:

    > sama

    > Przeciez kurna sam go nie nagrywam, jestem tylko resselerem OpenOfficePL nie
    > PLOpenOffice.org bo ten nie jest sprzedawany w BOXach.

    Tak, ja nie kradne, ja tylko sprzedaję co inni ukradli.
    Jakie to niesprawiedliwe.
    Ignorantia iuris nocet. Również nieznajomośc licencji nocet, i to bardzo.
    Np. mozna się niechcący publicznie i z własnej woli przyznać do oczustwa
    i naciągactwa.
    Było sie uczyć...

    > Ale OKI.... wygraliscie, brakuje mi argumentów.... Jestem oszustem i bede to
    > robil dalej z premedytacją dopoki przyniesie mi to jakas drobra leglana
    > marze :-)

    Zyski z nielegalnego źrodła legalne nigdy nie bedą.

    Poniewaz nie wiesz nic o sprzedawanym przez siebie "produkcie" nawet na
    nielegalną marżę nie zasługujesz.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl