  • Data: 2004-08-23 20:42:42
    Temat: Re: legalnosc linkowni p2p
    Od: "fondi" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sero wrote:

    > Jeszcze na alt.pl.edonkey200 mnie niejaki fondi stresuje:

    ja cie nie stresuje - staram sie przytomnie spojrzec na
    problem - mozesz oczywiscie pojsc do adwokata i zaplacic
    za seans psychoterapeutyczny - on cie poglaszce po glowce
    i powie ci, ze nic nie bedzie ale gdyby bylo to za kazda
    jego czynnosc w postepowaniu nalezy sie jedyne xxx pln

    to nie jest wbrew pozorom kwestia kompetencji lub
    niekompetencji rzepy, prokuratorow itd. po prostu
    oni reprezentuja interesy drugiej strony i nie spodziewaj
    sie od nich obiektywizmu - prawdopodobnie przetestuja
    na tobie wariant ze linkownia to pomocnictwo do
    rozpowszechniania - jesli im w sadzie nie wyjdzie
    to w kazdym razie przez rok czy dwa bedziesz mial
    dodatkowe zajecie ... naprawde prokurator nic nie
    ryzykuje jesli przegra sprawe ...