    From: "usenetuser" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: legalne wszystkie mp3?
    Date: Wed, 3 Dec 2003 18:01:26 +0100
    Sender: u...@p...onet.pl@62-233-232-151.revers.nsm.pl

    > dokonanie - karalne

    Dokonalem skopiowania pliku, ale nie znam jeszcze 'calej prawdy' o tym
    pliku, ktory wcale nie musi okazac sie plikiem audio, a moze byc wirusem o
    takiej nazwie. Do czasu, gdy nie odtworze tego pliku (Ad.5) nie powinno
    byc to przestepstwem (dokonaniem) bo nie wiadomo co to jest za plik. W
    chwili obecnej jest to tylko 'jakas (za)wartosc binarna'.

    MYSL: Czy lamie prawo sciagajac ten plik (nie odnosze zadnej korzysci),
    czy sluchajac tego pliku?
    PYTANIE: Czy jezeli teraz usunalbym ten plik z dysku, to oznaczaloby ze
    nie zlamalem prawa, gdyz nie poznalem zawartosci tego pliku, a jedynie go
    widzialem?

    Chwila zastanowienia: Czy patrzenie na pliki *.mp3 jest karalne?

    Odpowiedz:?

    Mam nadzieje ze nie przegialem, ale ciekawi mnie czy sciaganie utworow
    jest nielegalne, czy ich sluchanie.

    Pozdrowionka
    Rojbert