  • Data: 2009-12-14 15:25:25
    Temat: Re: leasing używanego sprzetu - a sprzet kradziony :(
    Od: "Gizayer" <G...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > leasing spłacony w 2/3
    > został ostatni trzeci rok, i nie wiem co robic?
    > juz nigdy żadnych używanych sprzetów, p$%%dole..

    wg mnie sprawa podobna do tego jakby samochód w leasingu został ukradziony.
    Przykładowo wziąłem w leasing samochód na kwote 50 tys zł, zapłacił to efl a
    ja teraz musze efl'owi spłacać
    100 tys zł w ratach.
    I nagle samochód został ukradziony.
    Efl dostaje kase od ubezpieczyciela a następnie od kwoty 100 tys odejmujemy
    kwote zwrotu z ubezpieczenia.
    Resztę musimy spłacić oczywiście minus spłacone wcześniej.

    Podsumowując: dla efl to beznaczenia czy to kradzież, zniszczenie czy inne
    przypadki.
    Zapłacili 50 tys aby pomnożyć na 100tys i nie ma to tamto.

    Wg mnie jedyna opcja to znaleźć osobę od której jest sprzęt i tam walczyć.

    Pozdr.