  • Data: 2009-12-14 22:08:38
    Temat: Re: leasing używanego sprzetu - a sprzet kradziony :(
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 12 Dec 2009, BK wrote:

> [...]
    [...]
    > Nie mylmy zakupu z leasingiem. Nic nie kupiles tylko wydzierzawiles.
    > A to znacznie poprawia Twoja sytuacje :)

    Biorąc pod uwagę, że leasing traktowany jest jak "zakupy na
    raty" i celem jest faktycznie *zakup*, a nie najem (i oddanie
    po zakończeniu leasingu), to nie wiem co rewelacyjnego jest
    w fakcie, że (zgodnie z założeniem) załapał się na najem,
    na ogół dość drogi.
    On te 2/3 wartości leasingu wpłacił (raczej) dlatego, że
    liczył na "wykup", a nie dlatego że mu się najem opłacał :]
    A teraz nie ma czego wykupywać.

    BTW: dość podobny układ był, kiedy duża firma leasingowa
    wzięła i upadła. Syndyk powypowiadał umowy, pozbierał
    auta i do widzenia.
    *Zakładanie*, że przedmiot leasingu "będzie nasz", obarczone
    jest ryzykiem.

    pzdr, Gotfryd