  • Data: 2009-12-15 09:10:29
    Temat: Re: leasing używanego sprzetu - a sprzet kradziony :(
    Od: "Gizayer" <G...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego mam płacić za sprzęt, którego leasingodawca (właściciel) mi nie
    > dostarczył?
    > Niech się ubezpiecza na pełną wartość sprzętu + np. ubezpieczenie od
    > utraty zysku?

    Bo leasing jest czymś innym, musisz do tego inaczej podejść.
    Traktuj to tak jakbyś to Ty kupił, Ty wybierasz sprzęt i gdzie to kupisz i
    zazwyczaj sam go odbierasz i jesteś właścicielem.
    Oni pożyczyli tobie tylko pieniądze. A że to efl jest prawdziwym właścielem,
    to tylko rodzaj zabezpieczenia.
    W efl'u tego sprzętu mogli na oczy nie widzieć.
    Wszystko nagle staje się jasne.
    W umowie jest to spisane. Wiem że jest długa i się nie chce nikomu jej
    czytać.

    Sam kupiłem samochód z drugiej części Polski, zaskoczony byłem jak efl nawet
    nie pojechał tam aby
    sprawdzić samochód czy wogóle istnieje.
    Podpisałem umowę, oni zapłacili, ja odebrałem i koniec.

    A co do ubezpieczenia to oni przecież to mają :)
    Umowa jest ich ubezpieczeniem która gwarantuje że swoją kasę powinni od
    Ciebie dostać.
    Co najwyżej Ty mógłbyś spróbować dogadać się wcześniej
    aby dołożyli Tobie dodatkowe składki za ubezpieczenie na wypadek takich
    sytuacji o której rozmawiamy.
    Może by na to poszli.

    Pozdr.